Acest website foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa dumneavoastră.
OK
Soluții reale pentru servicii virtuale în imobiliare
Cum să fii acolo pentru cumpărători în timp ce păstrezi distanța

Cumpărătorii, în special cei care cumpără pentru prima dată, au nevoie de mult sprijin și atenție pe parcursul călătoriei lor către clienți. Dar COVID-19 ne-a forțat pe toți să schimbăm modul în care trăim și lucrăm, iar într-o afacere ca a noastră condusă de relații, poate părea că este imposibil să rămâi conectat cu clienții tăi în timp ce păstrezi distanța fizică.

Din fericire, cu o atitudine orientată către client și instrumentele potrivite, vă puteți menține clienții interesați și conectați în afacerea ta și puteți menține relații strânse cu clienții tăi în mod virtual.

Conectează-te mai des cu clienții tăi.

Chiar dacă nu te poți întâlni față în față, poți în continuare să ai grijă de cumpărători prin e-mail, mesaje și prin telefon, atâta timp cât te asiguri că ei simt atenția și prezența ta. Pentru a face acest lucru, trebuie să fii în contact cu clienții tăi mai frecvent decât ai face-o în mod normal dacă ai putea să te întâlnești personal. Dacă ai comunicat în mod normal o dată pe zi cu cumpărătorii tăi, trimite-le un e-mail sau un text încurajator la începutul zilei și o actualizare a acțiunilor la sfârșitul zilei pentru a-ți ajuta cumpărătorii să se simtă conectați.

Chiar și cu cele mai bune întâlniri în persoană, există întotdeauna neplăceri de comunicare și detalii care sunt uitate, așa că, decât să ne riscăm lipsa grijei pentru clienți, putem opta pentru e-mail, care are un avantaj imens, deoarece există o evidență a ceea ce ați discutat. Dar, desigur, examinarea proprietăților pe care le-au văzut clienții va fi întotdeauna mai ușoară printr-o conversație decât prin e-mail, așa că poți găzdui o întâlnire virtuală pentru aceste întâlniri. În plus, le poți trimite cafeaua sau gogoșile tale preferate înainte de întâlnire!

Condu cu inima

Recunoaște circumstanțele unice cu care se confruntă clienții tăi în acest timp dificil și asigură-te de o comunicare cu empatie. Acestea nu sunt vremuri obișnuite, așa că un pitch obișnuit de vânzări se va dovedi a fi puternic sau posibil agresiv. În schimb, ia-ți doar un minut pentru a trimite mesaje text sau e-mail unui client pentru a-l anunța că te gândești la el - fără niciun business de discutat. Ei vor fi recunoscători pentru empatia ta și își vor aminti sprijinul acordat pe parcursul drumului.

Amintește-ți că gesturile mici pot însemna mult și încearcă să ajungi la clienți în moduri în care să le arăți că te gândești la ei. Indiferent dacă lași o felicitare de zi de naștere în fața casei sau trimiți carți cu activități pentru a-i distra pe copii când sunt acasă de la școală, clienții vor aprecia umorul și interacțiunea, chiar și atunci când acestea sunt de la distanță.

Și oferind în mod continuu empatie în perioadele dificile, construiești o bază de încredere și conexiuni emoționale care să treacă prin și peste orice criză.

Oferă asigurare

Amintește-ți... este responsabilitatea ta să ghidezi și să sprijini cumpărătorii pe parcursul tranzacției imobiliare, dar, cu preocupările suplimentare pe care le aduce situația actuală, va trebui să oferi o asigurare suplimentară a siguranței clienților tăi, precum și a securității pieței. Crește încrederea clienților, comunicându-le ce măsuri de precauție iei pentru a minimiza riscul lor fizic. Anticipează-ți îngrijorările și oferă explicații din timp - dacă trebuie să vă întrebe, sunt deja îngrijorați.

Mulți clienți sunt, de asemenea, îngrijorați de starea pieței imobiliare în sine, așa că liniștește-le mintea. Deși este adevărat că modul în care imobilele sunt cumpărate și vândute în acest moment s-au schimbat din cauza COVID-19, realitatea este că oamenii în continuare cumpără și vând imobiliare.

Deci, asigură-ți clienții că piața este încă puternică oferindu-le actualizări cu privire la proprietățile recent listate și vândute. Asigură-te că le oferi dovezi că încă există vânzători pe piață gata să facă o propunere.

Investește în inovație

Până acum, cu siguranță ai organizat o mulțime de întâlniri online, dar ar trebui să utilizezi și instrumente tehnologice pentru vizionări, cum ar fi tururi virtuale și programe video conduse de agenți. Nu numai că fotografiile 360 de grade sau video-urile păstrează clienții în siguranță, ci sunt o modalitate puternică pentru ca afacerea ta să iasă în evidență din mulțime. Consultă articolele noastre de pe blog din trecut pentru a afla cum noua tehnologie ne schimbă industria imobiliară.

Cu toate acestea, inovația nu trebuie să însemne întotdeauna ceva scump. Investește în instrumentele potrivite și menține costurile reduse și, cel mai important, vei rămâne conectat cu clienții:

1. Aparate foto-video

Ai nevoie de o cameră de calitate pentru a crea fotografii și videoclipuri de înaltă calitate de care ai nevoie acum, când clienții tăi caută proprietăți online. Există mai multe modele care sunt ușor de utilizat.

2. Stocare în Cloud

Acum este momentul să faci upgrade stocării în Cloud pe telefonul tău pentru a te asigura că ai acces la toate fișierele de care ai nevoie - de la documente la fotografii la 360 de grade și tururi video - și posibilitatea de a încărca acele fișiere către clienți într-o aplicație de partajare a fișierelor, cum ar fi Dropbox, astfel încât să poată vizualiza filmările cu ușurință.

3. Conferințe video profesionale

Zoom este una dintre cele mai populare platforme de conferințe video, datorită versiunii sale gratuite, chiar dacă apelurile video durează doar 40 de minute înainte de a fi întrerupte. Evită deconectările neașteptate care distrug încrederea clienților în tine și demonstrează că sunteți un profesionist cu versiunea Pro pentru apeluri nelimitate.
Dar nu te concentra asupra acestora ca fiind doar soluții temporare, ci mai degrabă îmbunătățiri care vor continua să facă diferență mult timp în viitor. Când concurenții se vor întoarce la afaceri, ca de obicei, vor rămâne în urmă, dar faptul că rămâi la curent cu aceste soluții tehnologice îți vor oferi în continuare un avantaj. Iar pentru clienți, aceste noi soluții vor economisi timp și vor face cumpărarea unei case mult mai ușoară.

A rămâne conectat cu clienții tăi și a forma legături puternice cu cumpărătorii nu trebuie să fie o provocare în acest moment. Concentrează-te pe nevoile clienților tăi și menține comunicarea curentă, iar cumpărătorii tăi vor vedea toate acțiunile tale virtuale ca un sprijin real.